naprawa holenderskich instalacji gazowych

Menu


» My crazy serwis with crazy Beyonce =]
»
naprawa głowic Warszawa ile kosztuje
»
naprawa pił spalinowych ile kosztuje
»
naprawa taśmy LCD Cena
»
naprawa felg aluminiowych Poznań
»
Naprawa Xbox 360 ceny
»
naprawa pilotów samochodowych Gdańsk
»
Naprawa C60 Joker martwy
»
naprawa licznika audi 80
»
Naprawa Opel Vectra pdf
»
naprawa zasięgu w nki 3310
»
search q cache 5rqe8fZZQPcJ so39 republika plxbox 360 naprawa naprawa XBOX 360 Warszawa hl pl ct clnk cd 30 gl pl lr lang pl
»
najlepsza sieciowa gra strategiczna
»
naprawa sony ericson zalanych
»
informatyk Jaka jest najlepsza specjalizacja
»
Nauka jazdy Oświęcim Forum
»
bmw 520 naprawa i regulacja przepływomierza silnik m 20-forum
»
Najlepszy darmowy program do sciagania muzy i filmow
»
najlepsza w sieci strona z kodami do gry vice city na samoloty
»
najlepszy program do obobki zdjec

My crazy serwis with crazy Beyonce =]

Temat: holenderska instalacja gazowa
Nie mam gazu i nie mam zamiaru zakładać ale uważam że holenderski gaz jest bardzo dobry.Nie tak trudno z naprawą bo są już zakłady zajmujące się naprawą tylko i wylącznie holenderskich instalacji.Nie dawno ktoś z kolegów miał problem z taką instalacją i przez telefon poradzono mu co ma zrobić więc nie martw się nie będzie tak źle.Zresztą poczekaj na opinię kolegi Malczyk2000 on powie Ci wszystko
Źródło: lagunazone.fora.pl/a/a,934.html



Temat: serwis holenderskich instalacji gazowych
Jak juz kiedys pisalem mam w swej Hance 13 letnia instalacje gazową AG i tu pojawia sie maly problem, mianowicie na tym moim zadupiu w olsztynie nie ma fachowca, który bu to diabelstwo zdiagnozował (według mnie nie chodzi tak jak powinna) nie mowiac juz o jakiejkolwiek naprawie. Może ktoś z Was zna jakiś czaromadzieji, którzy potrafia sie w tym pogrzebac? (tak w granicach 250km od olsztyna ) Wiem że moze to czas juz na zmiane instalacji, ale jak na razie mi sie to nie uśmiecha.
Pzdr
Źródło: hondaaccord-strefa.pl/viewtopic.php?t=1086


Temat: Problem z szarpaniem w 1.8 ABS
miałem podobny problem- i radzę pomoże dobry elektro-mechanik w mojej okolicy diagnoza i naprawa usterki w granicach 300 zł.
Wracając do usterki to może byc zestyk biegu jałowego - u mnie dużym problemem była instalacja gazowa (holenderska) po interwencji mechanika auto doskonale się sprawuje - jeszcze mnie czeka wizyta u gazownika- pozdrawiam
Źródło: golf3.pl/viewtopic.php?t=13574


Temat: Czy to 850 jest warte?

Zastanowiłbym się też czy stara, niedziałająca instalacja gazowa to dobry wybór. Może się okazać że założenie nowej będzie tańsze niż naprawa i regulacja starej. to wlasnie chcialem powiedziec...Lepiej kupic bez LPG,a jesli chcesz zaloz sobie sam,ale sekwencje...stare instalacjelpg w wiekszosci to miny!Nowe-na ogol auto mina a nowa LPG ma odwrocic uwage...wiec albo 1-2 letnia instalacja,albo montaz nowej."Sparcial waz" slyszalem juz wiele razy...stary niemodny tekst-prawie na100% instalacja na szrot-zwlaszcza jesli holenderska...(lepsze do volvo,ale w PL sie nie przyjely i nie ma czesci i serwisu,chyba,ze drogi...)
Źródło: volvoforum.pl/viewtopic.php?t=11683


Temat: [All] Gdzie serwisują instalacje LPG holenderskie - Koltec
Mam Leganzę z holenderską instalacją gazową Koltec, która nie działa. Potrzebny jest mi dobry serwisant w obrębie woj. lubelskiego, ew. mazowieckiego. Ja szukałem, ale nikt nie chce się podjąć naprawy, gdyż nie ma programu komputerowego. Kogo polecacie. Z góry dziękuję za odpowiedź.


Edit Y/
Przenoszę do LPG
Źródło: daewooforum.pl/viewtopic.php?t=5312


Temat: [All] Gdzie serwisują instalacje LPG holenderskie - Koltec
Witam.Rowniez mam problem z instalacja gazowa holenderska i praktycznie nikt nie chce sie podjac naprawy a mianowicie chodzi o to ze na gazie niema wolnych obrotów(gasnie) a na benzynie jest wszystko ok. Jeśli mógl by mi ktos udzielic jakies wskazowki co trzeba wymienic był bym bardzo wdzieczny. Piszcie na 957398 Z góry dzieki i Pozdrawiam
Źródło: daewooforum.pl/viewtopic.php?t=5312


Temat: [R618]problem z gazem holenderskim
Witajcie.Mam pytanko bo mam roverka 618 z holendreska instalacja gazowa,problem jest tego typu ze przy dodawaniu gazu sie dusi strasznei i nie ma sily jechac. A slyszalem ze gdzies pod warszawa jest jakis serwis zajmujacy sie naprawa instalacji holenderskich instalacji...Pod warszawa tzn od strony minska mazowieckiego. Jesli ktos cos slyszal to bede wdzieczny..Pozdrawiam i z gory dziekuje szystkim za pomoc....LUKI..
Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=37266


Temat: holenderska instalacja gazowa

Witam wszystkich bardzo serdecznie, kochani mam pytanie - mam mozliwość kupna Lagunki rocznik96 ,1800cm, z przebiegiem 161000 km oraz instalcją gazową (holenderska) i tu nasuwa sie pytanie!!!!! co sądzicie o tej instalacji i czy są jakieś problemy z zalegalizowaniem tej że instalacji. (autko dopiero co sprowadzone z zagranicy) nigdy nie mialem instalacji holenderskiej i nic nie wiem na jej temat . Będe wdzięczny za wszelkie uwagi na jaj temat. J@cek - zachodniopomorskie.

Serdecznie witam. Jeśli chodzi o moje zdanie - nie polecam. Podjedź do pierwszego lepszego gazownika i zapytaj czy potrafi coś takiego naprawić. Oczywiście co mądrzejszy szczerze powie, że się na tym nie zna, a co drugi będzie próbował kombinować. Na własnej skórze doświadczyłem takiego kombinowania (gazownik zrobił mi zawór z uciętego gwoździa, który wpadł do reduktora i mógłbyć przyczyną uszkodzenia membran)
Czyli pierwsza sprawa - brak specjalistów
Oczywiście specjaliści są, ale trzeba ich szukać. Przepraszam, że może się powtarzam, ale znalazłem specjalistę 160km od swojego miejsca zamieszkania i ten zażyczył sobie za wymianę parownika 2000zł (podobno ostatni w Polsce) oczywiście w rozliczeniu wziął stary.
Dlatego przestrzegam: to monopoliści, mają świadomość, że jest ich mało dlatego potrafią nieźle na tym zarobić.
Raczej nie ma problemu z badaniami technicznymi. Chociaż musiałem robić test szczelności butli mimo, iż człowiek który sprowadził samochód już to robił.
Kończąc ten wywód: szkoda nerwów czasu i pieniędzy na eksploatację holenderskiej instalacji. Nie zawracaj tym sobie głowy, chyba, że chcesz kiedyś napisać komuś taki post jak ja Tobie Polecam każdą inną np. włoską bo tutaj raczej nie będzie problemów z naprawą.
Źródło: lagunazone.fora.pl/a/a,934.html


Temat: Zagazowany Grand - kłopoty i działanie.

no i się nie mogę zgodzić z tobą kolego dzuma. Miałem instalację LPG w Chevrolecie Caprice 5.0. Była to sekwencja zakładana w Gas polu. Zero przygód, zero kłopotów itp. Jeśdziło i jeździło aż sprzedałem samochód. Po kupnie Jeep'a chciałem zaoszczędzić na instalacji i zamontowałem 2'nd gen. Okazało się że nikt nie potrafil jej dobrze wyrególować w ewfekcie tego(tak sie domyślam) popękały mi głowice z przegrzania i lipa, 2,5 koła na naprawę. Instalacja była według różnych opinii dobra, na dobrych holenderskich komponentach. Tak właśnie zaoszczędziłem na instalacji.

Właśnie o takich "oszczędnościach" mówiłem. instalacja była dobra ale nie do tego auta i ten kto to zakładał powinien o tym wiedzieć. Miał jednak nikłe pojęcie o tym co robi i wyszło jak wyszło. Ktoś kto na prawdę się na tym zna nie założyłby ci takiej instalacji do takiego auta.
A co do firmy gas pol to z opinii znajomych wiem że kiedyś to była całkiem przyzwoita firma. Była, bo już im przeszło. Jest kilka takich warsztatów w Wa-wie. Moi znajomi zakładali tam instalacje bo wcześniej też mieli dobre wrażenia ze wcześniejszych instalacji. Niestety to już przeszłość. Pracują tam inni ludzie, a ci którzy zostali mają w nosie. Jeśli wszystko jest ok i nic się nie dzieje to może będzie jako tako. Gdy jedna instalacja jest trudniejsza (a takie są w jeepach) to już zaczynają się schody. Bez odpowiedniej wiedzy nie da się zrobić tego dobrze.
Moja opinia o tej i kilku innych firmach montujących gaz nie wynika z niechęci do gazu jako takiego ani do tych firm, ale z doświadczeń moich przyjaciół, którzy tracą masę czasu i kasy dlatego,że ktoś ma mgliste pojęcie o tym co robi. Czasem ich błedy są po prostu żenujące. Cóż każdy może się przekonać na własnej skórze.

Źródło: jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=3439


Temat: Sprzedam 156 1.8 ts z 2001 cena 7.800 lub zamienię na VANA
Kategoria:

Sedan / Limuzyna
Informacje:

Rok produkcji: 2001, Data rejestracji: 02/2001, Przegląd: 06/2010, 224 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 144 KM (106 kW), Pojemność skokowa: 1747 cm3, benzyna+LPG, srebrny, Liczba drzwi: 4/5, Pojazd uszkodzony, Status pojazdu sprowadzonego: sprowadzony/zarejestrowany, Kraj pochodzenia: Holandia, Kraj aktualnej rejestracji: Polska.
Dodatkowe wyposażenie:

ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, centralny zamek, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, instalacja gazowa, welurowa tapicerka
Dodatkowe informacje:

pierwszy właściciel, bezwypadkowy, garażowany
Opis pojazdu:

Samochód sprawny (klimatyzacja też...), w ciągłej eksploatacji, serwisowany co 10 000 km, LPG holenderska sekwencja V generacji (wtrysk gazu w fazie ciekłej), samochód sprowadzony indywidualnie w 2007 r. radio z CD, MP3 Clarion, opony letnie 4 szt. TOYO, zimowe 2 szt. kormoran. Sprzedam lub zamienię na VAN np. Chrysler Voyager.
Sprzedaję jako uszkodzony, do naprawy / zrobienia :
- kluczyk, jest jeden (w tym co jest do wymiany mikrowłącznik do centralnego
zamka)
- przednia szyba do wymiany (rysa),
- naprawa dolnych spojlerów z dwóch stron (widać na zdjęciach) - krawężniki
- poprawki lakiernicze, parkingowe otarcia przedniego zderzaka i tylnego nadkola (widoczne na zdjęciach)
- przegląd / naprawa instalacji LPG (1 wtryskiwacz czasami się zacina)

Zrobione /wymienione do chwili obecnej :
- oleje i filtry co 10 000 (10W40)
- rozrząd (kompletny) z wariatorem
- sonda (oryginalna)
- przepływka (oryginalna)
- spryskiwacze (oryginalne)
- wahacze przód, drążek stabilizatora + łączniki (oryginał)
- klocki przód
- kompletne zawieszenie z tyłu tj. wahacze, drążki
- tarcze + klocki
- sprzęgło (oryginał) kompletne z wysprzęglikiem, łożyskiem itd.
- łożysko (lewy przód)
- lampa prawa przód - nowa (stara była pęknięta i woda się zbierała)
- czujnik położenia wału (oryginał),
- termostat (oryginał),
- chłodnica wody (stara skorodowała i ciekła), nowa nie używka
- wymieniony płyn chłodniczy
- wyczyszczony i skalibrowany silniczek krokowy z przepustnicą
- wymieniony akumulator (nowy na gwarancji centra)
- świece zapłonowe - oryginał platynowe NGK 8 szt.ogłoszenie :
link do ogłoszenia
http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-ts-C13241057.html

Cena : 7.800,- zł.
Straszyn, Kontakt 0 60 407 215
Źródło: forum.alfapomorze.pl/viewtopic.php?t=6565


Temat: SPRZEDAM ROVER 618i '97 rok, sekwencja, cena 8900,-PLN
ROVER 618i z 1997 roku.

Jestem 3 właścicielem w Polsce, ale samochód znam w zasadzie od początku, ponieważ dobrze znałem poprzedniego właściciela. W moim posiadaniu jest ok 2 miesiące. Niestety jestem zmuszony go sprzedać, ponieważ kupiłem go bez uzgodnienia z żoną, i niestety jej nie przypadł do gustu!:-(

Z istotnych informacji:

PLUSY:

- samochód 3 lutego b.r. przeszedł bezproblemowo przegląd techniczny, wszystkie podzespoły są w bardzo dobrym stanie,

- świeżo wymieniony olej i filtr,

- samochód posiada fabryczną sekwencyjną instalację gazową (holenderską), która działa bez zarzutu,

- w zasadzie nie widać ani kawałeczka rdzy (jedne miejsce w którym delikatnie zaczyna wychodzić, to przy wlewie gazu),

MINUSY: (miałem to wszystko zrobić ale ze względu na brak czasu i decyzję o sprzedaży, pozostawiam to przyszłemu właścicielowi),

- samochód wymaga odświeżenia wnętrza (trzeba odkurzyć, przeprać tapicerkę foteli i boczków),

- zaczynają klekotać zawory, trzeba by wyregulować,

- do wymiany są przewody wysokiego napięcia,

Koszt naprawy w/w rzeczy nie jest uwzględniony w podanej cenie, jest on do uzgodnienia z nowym właścicielem!

Poza tym samochód nie posiada żadnych wad technicznych i prawnych!

Co ważne?! Nie jestem handlarzem! Samochód kupiłem dla siebie i gdyby nie głupawe humory mojej małżonki to na pewno bym się go nie pozbywał!

Więcej szczegółowych informacji na temat samochodu, uzyskacie Państwo pod numerem tel. 600 716 112

SPRZEDAM PILNIE WIĘC CENA 8900,-PLN DO UZGODNIENIA!!!!

AUTO OCZYWIŚCIE POSIADA 2 KOMPLETY KÓŁ, W TEJ CHWILI NA STALOWYCH ZIMÓWKACH, LETNIE SĄ NA ORYGINALNYCH FELGACH ROVERA!

KONKRETNIE ZAINTERESOWANYM MOGĘ WYSŁAĆ JAKIEŚ FOTKI!

POZDRAWIAM I ZAPRASZAM!
Źródło: forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=51988


Temat: Import używnego auta z krajów UE z instalacją gazową
Auta z gazem z zagranicy
Legalizacja instalacji LPG
Samochody sprowadzane z Holandii czy Włoch, wyposażone w instalacje gazowe cieszą się sporym zainteresowaniem. Czy kupno takiego pojazdu niesie ze sobą jakieś ryzyko?
Z formalnego punktu widzenia rejestracja samochodu sprowadzonego np. z Holandii, wyposażonego w instalację LPG to niezbyt duży problem. Trzeba jednak wykonać dodatkowe badanie techniczne instalacji oraz legalizować zbiornik LPG, który niezależnie od unijnej homologacji podlega polskim badaniom dozorowym. To niesie ze sobą koszty i to spore. Obowiązkowe badania dotyczą bezpieczeństwa eksploatacji i spełnienia norm czystości spalin przez auto zasilane gazem. Instalację LPG da się zalegalizować w Polsce Zanim udamy się na pierwszy przegląd techniczny, należy załatwić formalności dotyczące zbiornika LPG. Musimy go "zalegalizować". Może to się odbyć na dwa sposoby. Po pierwsze, jeśli mamy do czynienia z młodą, kilkuletnią instalacją, wystarcza tzw. badanie doraźne, czyli przegląd w wyspecjalizowanym punkcie, gdzie otrzymamy stosowny certyfikat. Jest on ważny przez 10 lat od daty produkcji zbiornika. Warto podkreślić, że wiek zbiornika liczy się nie od daty montażu, ale od daty produkcji. A zatem, jeśli samochód był przerabiany na LPG w roku 1999, sam zbiornik może mieć np. 7 czy 9 lat, jeśli wcześniej np. leżał długo w magazynie. Jeżeli mamy do czynienia ze zbiornikiem starszym, potrzebne jest pełne badanie okresowe. W tym celu trzeba wymontować zbiornik z samochodu, dostarczyć go do punktu mającego stosowne uprawnienia Transportowego Dozoru Technicznego (informacje, gdzie jest taki punkt, można z reguły uzyskać na okręgowych stacjach kontroli pojazdów). Tam zostanie on poddany badaniom wytrzymałościowym i otrzyma nowy certyfikat przydatności do użytku np. na kolejne 5 lub 10 lat. Za tę usługę zapłacimy od 140 do 350 zł m.in. w zależności od tego, czy chcemy otrzymać legalizację na 5 czy na 10 lat. Ważne: jeśli zbiornik zamontowany w aucie nie ma znaku homologacji europejskiej (a jest to prawdopodobne w przypadku starszych urządzeń), nie otrzymamy świadectwa legalizacji. Legalizacja zbiornika LPG to spory wydatek Jeśli świadectwo legalizacji zbiornika już mamy, autem jeszcze niezarejestrowanym jedziemy do okręgowej stacji kontroli pojazdów. Tam za obowiązkowy przegląd rozszerzony płacimy normalnie 169 zł. W przypadku auta z instalacją LPG dopłacamy jeszcze 114 zł. Okręgowa stacja kontroli pojazdów wydaje zaświadczenie, które pozwala na wpisanie do dowodu rejestracyjnego informacji, że samochód ma instalację LPG. Oczywiście tylko pod warunkiem, że instalacja jest sprawna i samochód spełnia obowiązujące normy czystości spalin. Czym się różni? Wbrew pozorom instalacje LPG popularne w Holandii nie są zupełnie takie same, jak te, które najczęściej montuje się w Polsce. Zwykle da się je rozpoznać po sposobie zamontowania wlewu - bardzo często jest on wkompowany w otwór wykonany w błotniku. Sam wlew holenderski też nie jest taki sam, jak polski i nie pasuje też do typowego polskiego "pistoletu" do tankowania. Trzeba więc używać specjalnej "przejściówki". To nie jest duży problem, gdyż na wielu stacjach z gazem możemy skorzystać z odpowiedniego urządzenia. Części pod maską mogą też różnić się od tych, które występują w Polsce.

Przeróbki Jeśli np. ze względu na brak znaku homologacji (fot.) legalizacja zbiornika jest nieopłacalna bądź niemożliwa, można zastąpić go zbiornikiem nowym. Właściwie wszystkie punkty montażu instalacji LPG w kraju podejmują się przeróbek polegających na wymianie zbiornika. Niestety - cena tej usługi to zwykle od 600 do 900 zł w zależności od rodzaju zbiornika. Najdroższe są oczywiście butle toroidalne, czyli te zamocowane we wnęce koła zapasowego. Jeśli mamy szczególne wymagania, np. wobec wielkości zbiornika, na montaż będziemy czekać nawet kilka tygodni. Trudniejsze naprawy Samochody sprowadzane z Holandii wyposażone są zazwyczaj w instalacje Koltec lub Vialle. Oba te systemy są stosunkowo mało popularne na naszym rynku, a to niesie ze sobą problemy z serwisem i dostępnością części zamiennych. Z drugiej jednak strony, jeśli przed zakupem samochodu uda się nam znaleźć zakład, który podejmie się obsługi takiej instalacji oraz sprawdzi jej jakość przed dokonaniem transakcji, to nie powinno być większych problemów. Można też zamienić zużyty parownik na nowy innej firmy, ale to kolejny wydatek. Holenderskie układy zasilania LPG cieszą się dobrą opinią. Trzeba oczywiście pamiętać, że Koltec czy Vialle to tylko nazwy producentów, a nie konkretnych typów instalacji. Kupując samochód, możemy trafić zarówno na najprostsze instalacje mieszalnikowe, jak też na te bardziej zaawansowane z wtryskiem ciągłym czy sekwencyjnym. Pamiętajmy, że w Holandii - tak jak u nas - samochody przerabia się lepiej lub gorzej. Odradzamy zatem zakup "w ciemno". Lepiej nie liczyć na to, że każda stara instalacja to czysta oszczędność. Czasem montaż nowej instalacji może być bardziej opłacalny. Dobra oferta? Bardzo często taki dodatek, jak instalacja LPG przekonuje nas do wyboru właśnie tego, a nie innego auta. Ale to nie zawsze jest oczywista oszczędność. Za legalizację instalacji zapłacimy nawet kilkaset złotych, a jeśli zbiornik nie ma homologacji europejskiej, musimy kupić nowy. A to już duży wydatek.

źródło: http://www.auto-swiat.pl
Źródło: gazownicy.pl/viewtopic.php?t=62




Powered by MyScript